GuyongPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahLaporan pemeriksaan kualiti

  • masa pelepasan:2023-12-25 21:22:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:121
  • Penerangan pantas:

    Guyong,(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling

Kandungan artikel

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Kilang pengubah kuasa

GuyongPada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin,GuyongPembelian pengubah jenis kering, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

NalchikBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


GuyongPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahLaporan pemeriksaan kualiti



Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Penukar jenis kering

Raka TandaPengubah kuasa

Contohnya, pada tahun -an,GuyongPengubah penjelmaan minyak jenis kotak, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;


GuyongPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahLaporan pemeriksaan kualiti



Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

middlemanSyarikat pengubah minyak terjun

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

GuyongPengubah kuasa

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji angin dan pasir.

GuyongMaklumat produk lain
  • VigevanoPlatform jembatan naikApa pendapat kamu

    VigevanoPlatform jembatan naikApa pendapat kamu

  • IngolstadtJembatan boardingPilih alasan yang berhemah

    IngolstadtJembatan boardingPilih alasan yang berhemah

  • IngolstadtLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

    IngolstadtLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

  • IngolstadtVilla keluarga dan lifIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal

    IngolstadtVilla keluarga dan lifIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal

  • BanehPengubah jenis kotak 800informasi produk

    BanehPengubah jenis kotak 800informasi produk

  • LancePlatform angkat kecil hidraulikCara membaiki selepas kakisan

    LancePlatform angkat kecil hidraulikCara membaiki selepas kakisan

  • LanceProdusi jambatan naikCuaca cerah, harga spot melemah terlebih dahulu dan kemudian naik

    LanceProdusi jambatan naikCuaca cerah, harga spot melemah terlebih dahulu dan kemudian naik

  • WatfordJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMempunyai fungsi dan ciri asas yang lain

    WatfordJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMempunyai fungsi dan ciri asas yang lain

  • segera:Peringatan: Maklumat GuyongPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahLaporan pemeriksaan kualiti memberi anda GuyongPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahLaporan pemeriksaan kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan GuyongPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahLaporan pemeriksaan kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GuyongPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahLaporan pemeriksaan kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GuyongPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahLaporan pemeriksaan kualiti. GuyongPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahLaporan pemeriksaan kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GuyongPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahLaporan pemeriksaan kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!